Modlitby za duše v Očistci - zjavené v Dechticiach pri Trnave

31.10.2023

6.11.1995 prostredníctvom Márie


Moje drahé dietky!
Som šťastná, ale i smutná!
Milujem vás!


Panna Mária dala modlitbu za duše v Očistci a za zomierajúcich:

Dušičky moje, oslavujte Boha.
Pritisnite sa k Máriinmu Srdcu, nech môžete počuť Jeho tlkot.
Slávte Boha, nech Jeho meno znie na slávu.
Amen.


***
1998-01-25 - prostredníctvom Lucie


Moje deti!
Deti, dnes som znova prišla, aby som vás poprosila o modlitby za duše v Očistci. Duše ľudí, ktoré sa po smrti dostali do Očistca veľmi potrebujú vaše modlitby. Vaše modlitby potrebujú, aby sa z Očistca vyslobodili a potom vystúpili priamo k Ježišovi Kristovi do Nebeského Kráľovstva. Týmto dušiam k dosiahnutiu tohto pomôžete akýmikoľvek modlitbami, ale najviac im pomôžete modlitbou svätého ruženca, ktorý som vám dala ja.
Duše, ktoré sú v Očistci, veľmi potrebujú modlitby všetkých vás.
Prosím, neodmietnite moju naliehavú prosbu, ale ju prijmite.


***
1997-11-02 - prostredníctvom Lucie


Prostredníctvom Lucie Panna Mária dala modlitbu svätého ruženca za duše v Očistci, ktorú je potrebné sa modliť:


1. Pane Ježišu, pre tvoje veľké milosrdenstvo dovoľ dušiam v Očistci prekročiť tvoju Nebeskú bránu.
2. Pane Ježišu, Ty si milostivý, dovoľ im uvidieť tvoju svätú tvár.
3. Pane Ježišu, prijmi ich a pripočítaj k zástupu svojich vyvolených.
4. Pane Ježišu, keď už budú v tvojom príbytku, daj, aby sa tam tešili so všetkými tvojimi archanjelmi.
5. Pane Ježišu, keď sa budú pri tebe tešiť, naplň ich svojou milosrdnou láskou.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky